avatar Ten blog rowerowy prowadzi dejmien3 z miasteczka Częstochowa. Mam przejechane 6298.41 kilometrów w tym 2150.26 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 18.97 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy dejmien3.bikestats.pl

Maj, 2010

Częstochowa - Kraków

Piątek, 28 maja 2010 · dodano: 29.05.2010 | Komentarze 0

Nareszcie udało się zrealizować! Trasa asfaltowa, jednak starałem się omijać najbardziej ruchliwe drogi. Jechałem mniej więcej tak: Czewa - Olsztyn - Biskupice - Przybynów - Żarki - Kotowice - Włodowice - Kromołów - Bzów - Podzamcze - Ryczów - Bydlin - Lgota Wolbromska - Gołaczewy - Trzyciąż - Wielmoża - Pieskowa Skała - Ojców - Przybysławice - Kraków. Pogoda świetna (solarka gratis), droga przyjemna (w końcu to jura). W rejonach Ryczowa i Podzamcza zdarzyło mi się parę razy spuchnąć na tamtejszych górkach. Poprzeczka umieszczona wyżej. Teraz 200km ?

Niegowa reversed

Środa, 26 maja 2010 · dodano: 26.05.2010 | Komentarze 0

Czewa - Olsztyn - Zaborze - Przybynów - Żarki - Kotowice - Mirów - Niegowa - Postaszowice - Gorzków - Złoty Potok - Siedlec - Zrębice - Biskupice - Olsztyn - Kusięta - Czewa. Klasyczny wypad tylko w odwrotną stronę. Słaby dzień, nie mogłem znaleźc optymalnego tempa, powrót z wiatrem na twarz którego miało nie być. Po wymianie łańcucha nie wchodzi piąta zębatka na kasecie, musiałem używać innych kombinacji. Trzeba się przyzwyczaić do innej kadencji.

Kolejna jurajska pętla

Sobota, 22 maja 2010 · dodano: 22.05.2010 | Komentarze 0

Trasa: Czewa - Olsztyn - Zrębice - Siedlec - Ostrężnik - Suliszowice - Zaborze - Choroń (przez las) - Dębowiec - Biskupice (czarnym szlakiem przez las) - Olsztyn - Odrzykoń - Czewa. Na sam początek złapałem kapcia przy BOC gazy. Kawałek złomu pozostawił dziure w oponie jakby wbić w nią śrubokręt krzyżakowy. Wróciłem na piechotę do domu i zmieniłem opone na Kende. Znowu betoniarka na przodzie. Po naszych wspaniałych jurajskich szlakach często trzeba prowadzić rower. Asfaltem się jechało ładnie hehe. Coraz bardziej myślę nad przesiadką na szosówkę. Końcówkę przycisnąłem dość konkretnie. Początkowy dojazd do Olsztyna ze średnią 30km/h. Rekord zeszłoroczny wyrównany!

Niegowa

Sobota, 15 maja 2010 · dodano: 15.05.2010 | Komentarze 0

Dzisiaj było bardzo ostro. Po wczorajszych juwenaliach musiałem się wyrwać i wypocić kaca. Pojechałem standardowo na Olsztyn, Zrębice, Złoty Potok i dalej Gorzków do Niegowej. Wracałem bezpośrednio na Żarki, a następnie Przybynów, Biskupice i przez Olsztyna na Czewe. Nareszcie wiatr nie przeszkadzał (przynajmniej w pierwszą stronę). Po przejściu na semi-slicki jakoś łatwiej utrzymać prędkość 30km/h;) Ale na podjazdach wczorajsze piwka dały o sobie znać... Zdychałem i błagałem o dobicie ale nikt mi z pomocą nie przyszedł. Ciężko mi się jeździło na miękkich przełożeniach. Ale summa summarum średnia imponująca;p.

Poraj rekreacyjnie;)

Wtorek, 11 maja 2010 · dodano: 11.05.2010 | Komentarze 0

Pierwszy duży wypad nie-solo. Startujemy ze Spajderem ze Skweru Junaków i zmierzamy do Scouta. Głupi miałem nadzieje że tam dostane klucz do SPD-ków. Dalej uderzamy przez kamieniołom i Mirów, Srocko, Kusięta do Olsztyna. Lodzik na ławeczce i postanawiamy jechać dalej na Poraj. Więc kierujemy się do Biskupic i dalej przez Zaborze, Przybynów i Ostrów dojeżdżamy do Poraja. Posiadówa na murku i powrót przez Korwinów do domu.

Żarki niedzielne

Niedziela, 9 maja 2010 · dodano: 09.05.2010 | Komentarze 0

Trafiłem w okno pogodowe i natychmiastowa decyzja - rower. Przez Olsztyn, Biskupice, Zrębice, Siedlec, Ostrężnik, Czatachową dojechałem do Żarek. Stamtąd wracałem przez Wysoką Lelowską, Zaborze, Biskupice, Olsztyn, Skrajnicę. Jechało się dość przyjemnie, wiatr w miarę sprzyjający, temperatura idealna, z czego skorzystało wielu rowerzystów. Ekspresowy zjazd z Czatachowej do Żarek:)

Olsztyn

Czwartek, 6 maja 2010 · dodano: 06.05.2010 | Komentarze 0

Trochę się przejaśniło to postanowiłem się przejechać tradycyjne kółeczko do Olsztyna przez Kusięta i wrócić przez Skrajnicę. Ażeby znana droga się nie nużyła podkręciłem tempo:)